"Ние превръщаме Вашите бизнес и артистични идеи в проекти, които реализираме и допринасяме за Вашия професионален имидж и представяне."

Маркетинг събития

Използването на събития за целите на маркетинга на продукти и услуги нараства все повече.

Ето някои събития, с които може да повишите продажбите на продуктите на фирмата си:

Събития с цел увеличаване на продажбите

Един от най-съвременните центрове за продажба са МОЛ-центровете. Организирайки различни събития като модни ревюта, детски партита и концерти, промоции на нови продукти, готварски демонстрации, среща със звезди от TV и кино продукции и много други, МОЛ центровете се опитват да привлечат многобройма и разнообазна публика за своите клиенти. Безплатните мостри, талони за намаления и различни дегустации усилват маркетинг ефекта и засилват интереса към различните продукти и услуги.

Панаири и фестивали

Панаирите, фестивалите и регионални срещи на занаятите са събития, които привличат много гости и потенциални клиенти.

Дори не винаги на място да могат да закупят стоките, клиентите се запознават с новите тенденции и продукти в съответния бранш.

Панаирите са идеалното място, където големите производители да сключат договори за продажди "на едро" с потенциални дългосрочни партньори. 

Пускане на нови продукти на пазара( LAUNCH EVENTS)

Ето няколко ползни съвета при планирането на пускането на нови продукти:

1. Изберете подходящо място, което е интересно, но няма да "засенчи" вашият продукт

2. Изберете запомняща се и атрактивна тема при представянето на продукта

3. Изберете подходящ шоу-елемент и изпълнители, съобразени с Вашия продукт или услуга

4. Бъдете внимателни с планирането на цялостния тайминг на събитието. Не би било добре, ако прекалите и гостите си тръгнат отегчени от многото информация и ефекти

5. Направете специална кампания в социалните медии преди събитието и ангажирайте възможно най-точна целева аудитория

За повече информация и възможности се свържете с нас на:
http://eventhouse.bg/contacts.php